Tutarsız Gazeteler

Merhaba !

Nefes aldığımız alan yaşanılacak gibi değil.Yaşanılacak olsaydı Adem peygamber gönüllü dünyaya gelirdi!

Hergün gazete almaya çalışıyorum {star,zaman,akit,vakit,yeni şafak,sabah}gibi yandaş gazeteler okumuyorum.
Geriye kalanlar arasında seçim yapmaya çalışmak benim fazla zamanımı almıyor.

Sözcü,Aydınlık,Radikal gibi gazeler okumaya çalışıyorum!


Bizim ki de bu kadar oluyor.

--Gazeteyi okumaya başladığımda hükümeti eleştirirler,fakir ile zengin arasındaki uçurumdan,zamdan-vergilerden dem vururlar.Eşitlikten bahsederler.

--Ekonomi sayfalarına göz gezdirdiğimde yoksullara,fakirlere yönelik ekonomi haberleri-istatistikleri yer alıyor.
--Kültür sanat sayfasına geçtiğimde tam bir tezat durum orta çıkıyor...Yani sınıf atlıyorum.Yüksek zümreye zenginlere hitap eden haberler var...

Sonuç olarak bizim solcularda böyle...Nereden bakarsan tutarsız.